Hotele
Wygoda gości przede wszystkim
Rynek usług hotelowych musi nadążyć za współczesnym gościem. Ten oczekuje już nie tylko atrakcyjnej ceny i lokalizacji, ale przede wszystkim udogodnień na odpowiednim poziomie. Hotele i ośrodki wypoczynkowe, które je dostarczą, wygrają lojalność gości.
gości hotelowych oczekuje bezkontaktowego check-inu
gości hotelowych chętnie skorzysta z aplikacji mobilnych hotelu
Dobry hotel = cyfrowy hotel
Absolutną podstawą tych udogodnień są technologie cyfrowe, takie jak bezkontaktowy i w pełni cyfrowy check-in / check-out, cyfrowe klucze do pokoju czy rozbudowane systemy multimedialne. By te usługi działały niezawodnie, a goście mogli z nich skorzystać w dowolnym miejscu hotelu potrzebna jest odpowiednia infrastruktura telekomunikacyjna.
Poczuj się jak w domu
Zapewnienie odpowiedniego poziomu zasięgu komórkowego wewnątrz hotelu można osiągnąć poprzez wdrożenie infrastruktury DAS (Distributed Antenna Systems). Taka instalacja pozwoli gościom poczuć się jak w domu i korzystać ze smartfonów w sposób zgodny z ich przyzwyczajeniami, a także pozostać w kontakcie w każdym miejscu i w każdej sytuacji.