Obiekty sportowe i widowiskowe
Nowy wymiar rozrywki masowej
Wyobraź sobie kilkadziesiąt tysięcy widzów streamujących jednocześnie koncert ulubionej artystki lub dzielących się nagraniem zwycięskiego gola
w trakcie meczu. A wszystko to na powierzchni 200 000 m2. Takie sytuacje to codzienność każdego dużego obiektu sportowego.
średni roczny wzrost transferu danych w obiektach sportowych
widzów jest zadowolonych ze sposobu wykorzystania smartfonów w obiektach sportowych
Focus na widza
Nowoczesne stadiony czy hale widowiskowe muszą sprostać dziś nie tylko wymaganiom sportowców, ale przede wszystkim widzów. A te są dosyć proste: dobra widoczność, akustyka i nowe technologie, w tym tak prozaiczne, jak dobry zasięg GSM.
Arena gotowa na wszystko dzięki DAS
Wdrożenie systemu DAS skutecznie odpowie na te oczekiwania. Dzięki rozbudowanej infrastrukturze nie tylko zapewnisz podstawowe korzyści, jak np. zwiększenie bezpieczeństwa, ale też przygotujesz obiekt na wdrożenie nowych immersyjnych rozwiązań. W efekcie zyskasz dodatkową promocję swojego obiektu.
Technologie wirtualnej (VR) lub rozszerzonej (AR) rzeczywistości, dodatkowe treści multimedialne wzbogacające oglądane wydarzenia czy technologie umożliwiające czynny udział w meczu mogą odmienić sposób, w jaki doświadczamy wydarzeń na stadionach. Pod warunkiem, że sama arena będzie na to gotowa.